friends and boyfriend

vill bara säga att jag  älskar mina vänner på jorden. de  är de  bästa som finns på den här jorde elle rhur de  är ju sina vänner:)  vännerna är bra att ha och kärleken är bra att ha med.  älskar min pojkvän  helt underbara och är glad att jag har  honom i mitt hjärta :)  min min äslkling och vänner/ bästa vännen karro  ni är de  bästa som finns på jorden är glad att jag har er nu i mitt liv ni är helt underbara de hoppa sjag att ni vet. de menar man från hjärtat me. älskar er .

 till min bästa vän

Du kommer alltid att vara min bästa vän oavsätt vad som en händer, jag kommer inte att lämna dig ensam för något jag finns här för dig  och jag vet att du finns här för mig hjärtat,  vänner 4-ever  jag menar de  bästa vännen är du och kommer alltid vara du.<3 Love

både och

Det finns en person
i mitt liv,
som är helt underbar,
hon bara finns där
och det är jättebra,
hon är min
allra bästa vän,
hon är den enda
som känner mej,
hon vet vad
hon ska säga
när jag är ledsen,
hon är bara bäst
hon är ett stort
ljus i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0