i dont belive you anymore

tror inte på dig de  du har gjort har satt sitt spår i mitt liv.  fattar inte att man  kan göra så. men jag tror dig inte och man kan inte säga att man ska göra de  och sen de  och sen strunta i resten av världen elle rhur de  funkar inte?  så ska jag tro dig eller inte de  är frågan just nu kan man lita på dig kan man snacka med dig och vem är du ?  jag fattar  inte varför de  kan gå så här långt i livet. men nu i livet kan man ju nästan inte vara som man är utan att man måste spela med i allt. varför kan man inte vara sig själv igentligen utan att bli utanför och mobbad?  varför ska de vara så här i livet?  men man vet alla behöver en vän när de  väll händer att man står där så behöver man vännerna och pojkvän om man har. man är inte stark ensam man är starlkare med sina vänner och de. som sgat ensam är man inte stark allt. och ingen vill bara spela en annan perosn en vad man är så vem fan ska man vara då igentligen? har någon nån förklaring på de  här ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0