to my best friend ever

let your heart burn let the tears flow, but the friendship you will never go away. Friends for ever and ever. And I will never let you go away. You  is my best friend ever and ever and I mean that from  the bottom of my heart,<3 love you my best friend

 du vet att du är en toppen person och du finns ju i järtat på mig kan jag säga.  men du är ju min bästa vän och du är bäst.  vi har haft mkt roligt tsm eller hur?  du är en toppen person och de  menar jag. and i never leave you like that you think.   finns här när du väl behöver en vän och finns lika mkt för min andra underbara vänner som finns där<3 älskar er
 finns här för er  alltid de  hoppas jag att ni vet.



 snart är de valborg med  vad ska alla underbara människor göra dåra? jag sticker in till uppasala iaf och är med underbara människor som vanligt och ska ha de  awesome. sen drar man hem på kvällen med pojkvännen:) love it lixom.. 

 puss hove fun honeys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0