dålig uppdatering

förlåt att jag inte har skrivit nå på några dagar. men nu ska jag skriva lite.. aja börjad  skolan i onsdags.var ganska kul att komma igång tycker jag. men iaf så efter skolan onsdag.torsdag och i fredags var jag med karro efter skolan. de  var kul att vara med dig hjärtat<3 har varit med rebecca torsdags oxå var kul:).. aja sen fredagen så var man på sjukhuset. så karro hängde me. vi var och hälsade på pappa. aja tack iaf karro..<3 sen lördags så sov jag nästan hela dagen. snacka med karro halva dagen i tele kändes de som. allti kul att snacka me dig. sen så idag så var man med nallin va jätte roligt att träffa dig igen efter 3 månader typ. så  sen har jag inte gjort så mkt. sen skola imorgon igen ska upp tidigt. GOD NATT PÅ ER

PUSS
*BE THAT YOU REALLY ARE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0