godmorgon

aja nu sitter jag här och bloggar medans karro  fixar sig... kan bara säga har skit roligt med henne, bråtas  fy va hon är stark..hahah bäst de..plus att de  blev lite vattenkrig inne i mitt rum hahah min bror va med han är 9 så. vet att jag kommer få igen så mkt av karro nu iaf med vatten. help :S. aja får väl se  upp nu då eller vad sägs? så jag inte får all vatten över mig:) kommer få igen så mkt.. inte bra hahaha.l men iaf så har karro sovit över här. så allt har varit bäst bara. mkt flumm och skratt AWESOME. aja nu ska jag inte blogga medans karro är här. så jag bloggar mera sen när hon har åkt hem.. så ha de  bäst. för de ska jag ha iaf..:) kolla på film igår kväll jag somnade 5 i morrse och karro 4.  så 4 till 5  satt jag och kollade på film på datan. ha de  AWESOME... I WILL HAVE THAT

puss
*Be that you really are*

Kommentarer
Postat av: Caarrroo

HAHA jag har också haft vattenkrig ;D

2010-08-15 @ 16:56:52
URL: http://cherrycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0