karro är här nu:)

ja nu som alla vet är den bästaste karro här :) är skit kul att ha henne här nu har saknat henne otroligt mkt. hon är härlig hon.. va har minnen så är sjukt roliga haha :) kan inte glömma de  hahaha... hon är som en ängel från de  blå. hon finns där för en hon är en sann vän. och de  är dom som står mig nära... aja nu ska vi kolla på tv och ha de  bäst bara :) är otrolig glad att hon är här seriöst.. du är den bästa haha :) aja har varit med underbara becka me lämnade av henne vid tåget kl 21.10  har var skit skoj med becka hahaha :) aja här kommer en bild  på mig och karro gumman :)<3 
aja en gammal bild på mig och karro. måste fixa nya bi8lder tycker jag eller vad säger då om de  ? hahaha <3 best friend ever :P

puss
*Be that you really are*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0