onsdag-söndag

har varit med bästa vännen karro<3 sommarkvällen var okey endå förutom att man inte var så mkt med bästa vännen men de  får man väll ta eller?men de var okey jagvar iaf med ida och cicci längst fram vid scenen så de  vra kanon dansa me haha awesome:).. sen så åkte karro och cicci med mig hem till mamma jag och karro kollade på tv och hade myspys<3. sen tosdagen så var jag och karro ute ganska mkt och hade de enbart trevligt sen hade vi inte gjort så mkt den dagen iaf förutom kvällen då var de kolla på film och mys.. sen fredagen var de samma som på torsdagen sen lördagen så var vi med kusinen och några till sen så gjorde vi inte så mkt den dagen förutom tog de  lugnt. sen på kvällen så var de mys igen framför tvn. sen kom samuel hem och då satt vi och kolla på tv igen sen så idag har vi inte gjort så mkt tog de lugnt och var ute snart ska jag och karro ner på stan och äta sen något mera vet inte sen åker hon hem vid halv 7 igen<3

tack för dagarna gumman de har varit bäst

puss och kram hove fun honeys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0