jag vet att du finns där

jag vet att du finns där vännen du är världens bästa vän karro. du är den bästa vännen man  kan ha. det finns ingen bättre vän kan man inte få tag i du är en ängel gumman<3 du har alltid funnits där för mig jämt och jag är där för dig jag kommer att finnas där. och jag vet att du finns där så bättre vän kan man aldrig få tag i på¨jorden .

 är med bästa vännen karro bästa helgen får man säga. men saknar min älskling älskar dig alexander sandberg
<3  jag och karro har haft de  mys i helgen. myss mys va de. och kollade  på film och sånt med. och är fortfarande hos mamma sen så drar man till kyrkbyn igen så då ska karro med sen åker hon hem i kväll sen så imorgon så kommer hon igen

 puss have fun honeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0