sommarlov!! :)

ja nu är de  äntligen sommarlov :D härligt att bara sova och vara med vänner och så utan att tänka på skolan för ett tag:)hade de  enbart bäst idag med min underbara och bästa vän karro :) tord, viktor, mackan  och älsklingen..  vi fikade  jag och karro gmn.  ha de  jätte roligt idag. så vi skarattde som bara den  alla vi och hade de bästa som fanns ..sen så träffade man på tessan, elin och sanne ett tag innan de  skulle visare till en kompis i sala , så då satt jag karro, tord, mackan och älskling vid statinen och knäppte kort filmade och skrattade så man nästan fick tårar allt var så himla roligt idag bästa dagen alltså får man säga... sen så vid kvart över 6 så åkte jag hem och alla vi gick åt varsina håll. kommer saknar vissa  får man är ju van att se d varje dag i skolan men  kommer saknar min bästa vän karro som bara den hon är den bästa vännen man kan ha<3333333333. sen så saknar min sin underbara älskling nu<333333 och man saknar de  andra men mäst de  2. ha de  bäst nu så ses vi igen om 8 veckor eller nå...


 ha ett underbar och härligt sommarlov nu :)

 puss have fun honeys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0