today

idag så var man och åt luch med viktoria i tierp ett tag sen så vid 14.05 så åkte jag till uppsala och träffade älsklingen  och bästa vännen och tord sen så va man med de typ tills 16.20 då åkte man hem igen så man har varit i uppsala hela vecka nästan och en dag i söderfors hos pappa och farmor och alla. :) så helea veckan har varit kanon... sen så imorgon ska jag till sjukhuset i uppsala och kolla några saker. så min bästa vän hänger med då. sen så efter de  ska jag och karro antingen hem till henne eller stan eller träffa några vet inte hur de blir en men sen på kvällen blir de väll myspys med bästa vännen härligt de  :) skriver mera imorgon om jag får låna datan av henne

 puss puss have fun honeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0