helgen med karro <3

ja från fredagen till idag så har min underbara och bästa vän karro sovit hos mig.  på fredagen kom vi till mamma vid 5 typ sen så gick vi ut och sen på kvällen så gick jag och karro in och kollade på film ohc hade  de  enbart mysigt. och på lördagen var vi ute och  med min kusin  typ hela dagen sen på kvällen så var de film kväll och mys med mig och min bästa vän<3 så vi somnade 4 typ den dagen  så mys mys hade vi iaf :)..  sen så  igår  så var jag karro och kusinerna ute  ett tag bara sen gick jag och bästa vännen in igen för att kolla lite på tv och sånna saker och bara tog de  lugnt enbart. sen så på kvällen så hade  vi trevligt och bara hade  de  mys igen. så hela helgen ha de  vi de  mysigt och sånt <33 sen så idag åkte karro med mig till skolan<3 puss puss älskar dig vännen.


 puss have fun honeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0