tack till dig min bästa vän<3

tack för så mkt du har gjort du är en ängel för mig du är bäst vännen<3 du är en underbar vän de  vet du du är den bästa vännen som finns jag lovar du är den bästa vännen som man behöver just nu i sitt liv<3 du har ett hjärta av guld du är den bästa vännen man kan ha på jorden. du finns alltid när man behöver en vän du är den som många andra behöver som vän. du är toppen du är du är en helt underbar vän<3 tack för att du finns  och du finns i mitt hjärta tänker aldrig lämna dig de  vet du jag finns här <3  du står mif så när hjärtat<3 finns här för dig när du behöver en vän fäör du fanns där för mig<33 puss älskar dig vännen min

 puss  have fun honeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0