valborg

fan va kul man hade de  på valborg. jo först började min dag att man vaknade kl 6 för att man skulle fixa sig och sånna saker innan man skulle med bussen som gick 07.40, så då var man inne i stan 8.40. så då stog man och väntade på min älskade  pojkvän som kom vid 9 sen så gick han och jag ner till forstäningen som skulle börja 10. så kl 10 kom mn bästa vän karro<3 fick en ros av henne gulligt va?:). sen så gick vi typ till svandammen och träffade på tessan och hennes kille och några kompisar till till de sen så kom sanne så vi satt och kollade på forstäningen typ till 11. sen så gick jag och karro och älsklingen till kebabhaouse, efter de så skulle vi äta där och fy fan cilken kö de var där inne usch.  sen så satt jag och karro och åt för vi delade på en kebabtallrik. och alle satt och kollade  på typ. sen så gick vi och möte upp marre vid stationen och så va med henne ett tag där sen så satt jag och tog skumm på karro hahah stackarn :P sn så efter de  gick vi till svava och träffade  på tessan, elin,viktoria och sanne så då gick alla vi tjejer runt i affärer. kul kul va de och de va hur kul som helst att vara med de  sen så stack tessan och de  hem för att de  skulle äta och sen dra igen. så då var jag karro och älsklingen och tord och några mera  i stan sen stack min underbara vän med för hon skulle bort sen så stack jag och älsklingen hem till mig. och då skulle vi äta och sånna saker med min familj. sen gick vi till ksaen och kollade  där och sen smällde fyrvärkerier. myssig va de  . sen så sov alex över. mysigt va de.. så såg min dag ut igår :) hoppas att alla ni hade  de  toppen me :)<3
 

puss have fun honeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0