yesterday

ja igår va mna men underbara och bästa vännen  karro. hade de mys mys med henne så hon  åkte med mig hem så sen satt vi och hade  enbart mys. kollade på film och så sen la oss kanske somnade runt 3 halv 4 på morgonen sen upp vid 8 igen för att man skulle till skolan sen så när vi kom upp idag så missade vi 9 bussen fan :( så vi var tvugna att ta 10 bussen så vi missade svenskan idag :(  sen så har vi varit i skolan . och vill bara säga karro du är min bästa vän ever och jag finns alltid här för dig i allt de vet du jag stöttar dig och älskar dig vännen min. bättre vän kan man inte ha eller få tag i tack för att du finns


 puss have fun honeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0